Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

Φρέιτας:Ο Νιόπλιας ψεύδεται!

Στον χορό των ανακοινώσεων πέρασε και με την σειρά του ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας του Παναθηναϊκού , Κάρλος Φρέιτας. Καθώς όπως δήλωσε και ο ίδιος δεν μπορούσε να αφήσει αναπάντητες αναφορές στο πρόσωπο του, κυρίως όταν αυτές είναι παντελώς ψευδείς.

Αναλυτικά η δήλωση του Φρέιτας:

"Με έκπληξη ενημερώθηκα για τις δηλώσεις στις οποίες προέβη νωρίτερα σήμερα ο πρώην προπονητής της ομάδας κ. Νίκος Νιόπλιας.
Σέβομαι το δικαίωμα του καθενός να εκφράζει τις απόψεις του, αλλά δεν μπορώ να αφήσω αναπάντητες αναφορές στο πρόσωπο μου, κυρίως όταν αυτές είναι παντελώς ψευδείς.
Ουδέποτε είτε σε ιδιωτική είτε σε δημόσια τοποθέτηση μου έχω καταφερθεί με απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς εναντίον ποδοσφαιριστών της ομάδας μας, με τους οποίους είχα και έχω εξαιρετικές σχέσεις και συνεργασία.
Οτιδήποτε αντίθετο λέγεται, ούτε με αγγίζει ούτε μπορεί να με αποπροσανατολίσει από την προσήλωση μου στην επίτευξη των στόχων του Παναθηναϊκού".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου