Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

Απολογία με συγνώμη από τον Κόκε

Σε απολογία κλήθηκε το πρωί της Τετάρτης (16/02) από την ΠΑΕ Άρης ο Σέρχιο Κόκε για το χθεσινό του παράπτωμα λίγη ώρα πριν από την σέντρα του αγώνα με την Μάντσεστερ Σίτι στο "Κλεάνθης Βικελίδης".
Η διοίκηση της ΠΑΕ Άρης παρουσία του προέδρου της, Αθανάσιου Αθανασιάδη, άκουσε με προσοχή την τοποθέτηση του Ισπανού ποδοσφαιριστή και εκ των αρχηγών της ομάδας και απομένει να φανεί ποια θα είναι η απόφασή της.

Ποια θα είναι η επιβολή της ποινής που θα του επιβληθεί ενώ εξαιτίας της παρουσίας του στα γραφεία της ΠΑΕ Άρης στο "Κλεάνθης Βικελίδης" ήταν δικαιολογημένος απών από την πρωινή προπόνηση στις εγκαταστάσεις του Νέου Ρυσίου.
Μία προπόνηση με την οποία ουσιαστικά ξεκίνησε η προετοιμασία για το εκτός έδρας παιχνίδι της Κυριακής (20/02, 17:15) στο γήπεδο του Περιστερίου με τον Ατρόμητο για την 23η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Super League.

"Δεν έγινε κανένα επεισόδιο. Είναι ένα εσωτερικό θέμα που θα το λύσουμε μέσα στην ομάδα και δεν είναι να το μεταφέρουμε αυτήν την στιγμή", είχε τονίσει χθες στην Συνέντευξη Τύπου που ακολούθησε του παιχνιδιού με την Μάντσεστερ Σίτι, του πρώτου για την φάση των 32 του Europa League, ο τεχνικός του Άρη Γιάννης Μιχαλήτσος.

Πλέον αυτό που απομένει να φανεί είναι αν ο Κόκε, που μετά το τέλος της απολογίας του προς την διοίκηση της ΠΑΕ Άρης σε τοποθέτησή του στον ΑΡΗΣ FM 92,8 και στην εκπομπή των οργανωμένων φιλάθλων της ομάδας του SUPER3 ζήτησε συγνώμη για την χθεσινή του αντίδραση, θα κάνει την επανεμφάνισή του κόντρα στον Ατρόμητο.

"Ζητώ συγνώμη από την ομάδα και τους οπαδούς"

"Είναι κάτι που ήθελα να κάνω, γι’ αυτό και πήρα την πρωτοβουλία να πάρω τηλέφωνο και να βγω στην εκπομπή του SUPER 3, προκειμένου να προστατεύσω τον εαυτό μου και την ομάδα από όλες τις ιστορίες που μπορεί να ακουστούν και να μην είναι αληθινές", ήταν η αρχική τοποθέτηση του Κόκε στην παρέμβασή του στην εκπομπή του SUPER 3 στον ΑΡΗΣ FM 92,8 χωρίς να μείνει σε αυτήν.

"Όταν θέλεις να λέγεσαι και να είσαι άνδρας, πρέπει να παραδέχεσαι τα λάθη σου. Ζητώ συγνώμη από την ομάδα και τους οπαδούς της. Άφησα λανθασμένα τον Άρη στο παιχνίδι με τη Μάντσεστερ Σίτι, μην ακολουθώντας τον στο γήπεδο.

Αυτό το οποίο πρέπει να ξεκαθαρίσω, είναι ότι δεν μπορεί κανείς να καταλάβει τα αισθήματά μου εκείνη τη στιγμή. Είμαι μέλος της ομάδας εδώ και 5 χρόνια, σε δύσκολες στιγμές και ποτέ δεν έθεσα τον εαυτό μου εκτός του Άρη, ακόμα και σε φιλικά παιχνίδια ή ματς Κυπέλλου με ομάδες χαμηλότερων κατηγοριών, όπως και σε περιπτώσεις τραυματισμών ή οποιωνδήποτε προβλημάτων υγείας. Ήμουν πάντα εκεί για να προσφέρω.

Το ματς αυτό ήταν ιστορικό και το περιμέναμε πώς και πώς. Η αντίδρασή μου δεν ήταν σωστή, όταν είδα ότι δεν είμαι στην αρχική ενδεκάδα, ένιωσα ότι δεν θα είμαι νοητικά μέσα στο παιχνίδι και πήρα αυτή την απόφαση. Ήταν λάθος, αλλά δυστυχώς έγινε", συνεχίζοντας: "Αναγνωρίζω το λάθος μου και ζητώ δημοσίως συγνώμη. Σαν άνδρας, θα δεχθώ τις συνέπειες των πράξεών μου και ελπίζω όσοι με γνωρίζουν, να προσπαθήσουν έστω και λίγο να με καταλάβουν.

Τα προβλήματα πρέπει να λύνονται μέσα στην ομάδα, γι’ αυτό και πήρα την πρωτοβουλία να ζητήσω συγνώμη μέσα από τη φωνή των οπαδών στο ραδιόφωνο. Σαν αρχηγός της ομάδας, είμαι ο πρώτος που υποστηρίζω ότι πάνω από όλους είναι ο Άρης. Όλοι ερχόμαστε και φεύγουμε, ο Σύλλογος είναι αυτός που μένει".

Κι όσο για το παιχνίδι που ακολουθεί την Κυριακή στο γήπεδο του Περιστερίου με τον Ατρόμητο σημείωσε: "Έχουμε πλήρη επίγνωση της σημαντικότητας του αγώνα με τον Ατρόμητο, όπως και των υπόλοιπων αναμετρήσεων μέχρι το τέλος του Πρωταθλήματος. Δεν μπορούμε να βρούμε ακριβή εξήγηση για το γεγονός ότι η παρουσία μας στην Ευρώπη διαφέρει από αυτή στις εγχώριες διοργανώσεις.

Αυτό δεν έχει να κάνει με αυτό που ακούγεται, ότι δηλαδή "επιλέγουμε παιχνίδια". Είμαστε πολύ συγκεντρωμένοι και βγαίνουμε στο γήπεδο για να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό. Δυστυχώς, δεν μπορώ να ξέρω για ποιον λόγο υπάρχει αυτή η διαφορά. Σίγουρα, όμως, μέσα από τον δρόμο του ελληνικού Πρωταθλήματος μπορούμε να ζήσουμε ανάλογα ματς με τα φετινά ευρωπαϊκά του Άρη".

Μπομπαντίγια: "Διεκδικούμε την πρόκριση"

Ο Αργεντινός επιθετικός του Άρη, Ραούλ Μπομπαντίγια, σε συνέντευξή του στον ΑΡΗΣ FM 92,8 μίλησε για την εμφάνισή του στον χθεσινό ευρωπαϊκό αγώνα με την Μάντσεστερ Σίτι και την ατμόσφαιρα του "Κλεάνθης Βικελίδης".

Για την εμπειρία που αποκόμισε από την ατμόσφαιρα του «Κλεάνθης Βικελίδης» στο χθεσινό ματς με την Μάντσεστερ Σίτι δήλωσε: "Οι λόγοι που είμαι χαρούμενος είναι πολλοί. Ήταν το ντεμπούτο μου σε ευρωπαϊκή διοργάνωση με τη φανέλα του Άρη. Συνέβαλα κι εγώ στο να διατηρηθεί η παράδοση 42 χρόνων που τον θέλει αήττητο στην έδρα του και είμαι ευτυχής που έδωσα το παρόν σε αυτόν τον αγώνα του Άρη μπροστά σε αυτόν τον κόσμο".

Όσον αφορά στο αγωνιστικό κομμάτι, σχολίασε: "Η ομάδα στάθηκε πολύ καλά στον αγωνιστικό χώρο. Δεν φοβηθήκαμε στιγμή και βγήκαμε να παίξουμε ίσοι προς ίσοι. Κάναμε ένα καλό παιχνίδι και είχαμε ευκαιρίες να πάρουμε το θετικό αποτέλεσμα. Εάν παίξουμε έτσι και στην Αγγλία  μπορούμε να διεκδικήσουμε την πρόκριση. Έχουμε όμως μπροστά μας ένα ματς με τον Ατρόμητο και πρέπει να σκεπτόμαστε αυτό το παιχνίδι".

Ερωτηθείς για την προσωπική του απόδοση στο δεύτερό του παιχνίδι με τη φανέλα του Άρη, επεσήμανε: "Είμαι ικανοποιημένος από  την προσωπική μου απόδοση. Θέλω να συνεχίσω να δουλεύω και να προσφέρω για την ομάδα. Είμαι ικανοποιημένος από την προσπάθεια που κατέβαλα και από τον τρόπο που δέθηκα με την ομάδα".

Κι όσο για την επόμενη μέρα είπε: «Ακολουθεί ένα σημαντικό παιχνίδι με τον Ατρόμητο. Η δουλειά του επιθετικού είναι να αναζητά το γκολ. Αυτό θέλω να κάνω κι εγώ. Από εκεί και πέρα αν δεν το καταφέρω, είναι σημαντικό να προσφέρω στην ομάδα ώστε να κατακτηθεί η νίκη»
Πηγή: http//www.sport24.gr/ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου