Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Πρώτο θέμα στη SUN ο Τέβες και τα στημένα

Η είδηση των στημένων αγώνες και περισσότερο από όλα η εμπλοκή του ονόματος του Κάρλος Τέβες, απασχόλησε έντονα τα αγγλικά ΜΜΕ την Δευτέρα το πρωί με τη "SUN" να κάνει εκτενή αναφορά.

Μπορεί να άργησαν κάποιες ημέρες οι Άγγλοι για να πάρουν είδηση το διάλογο που είχε ο Κώστας Μενδρινός όσον αφορά τη σέντρα του αγώνα του Άρη με την Μάντσεστερ Σίτι, όμως το έβαλαν στα πρώτα τους θέματα.

Μάλιστα η αγγλική ιστοσελίδα "The SUN" το έχει στην πρώτη της σελίδα κάνοντας λόγο για εμπλοκή του Τέβες στην υπόθεση με τους στημένους αγώνες.
Στο κείμενο φιλοξενείται μέρος του διάλογου του Μενδρινού με τον Ανδρέα Δημόπουλο (κατηγορούμενο επίσης), ενώ έχει και δηλώσεις του μάνατζερ του Τέβες που όπως είναι λογικό αρνείται τα πάντα.

"Είναι αδύνατον. Ο Κάρλος ποτέ δεν άκουσε τίποτα τέτοιο και κανείς δεν τον πλησίασε ουδέποτε", ήταν η χαρακτηριστική ατάκα του εκπρόσωπου του.

Οι διάλογοι του Μενδρινού:

"Κ: Κοίτα, επειδή θα είμαι στο γήπεδο εγώ.
Α: Μμμ.
Κ: Θα συνεννοηθώ κατά πάσα πιθανότητα με τον Καστίγιο.
Α: Ναι.
Κ: Να πάει να πιάσει τον Τέβες που είναι αρχηγός [ενν. τον Carlos TEVEZ της
Manchester City].
A: Ναι
Κ: Και θα χουμε πει και του Κόκε μάλλον εδώ για τη σέντρα.
Α: Ναι.
Κ: Θα θέλω εκείνη την ώρα να μπεις στον κωδικό μας, θα στον δώσω.
A:Ναι
Κ: Να δεις τον κωδικό να μου πατήσεις ό,τι σου πω ρε παιδί μου.
Α: Ναι.
Κ: Κατάλαβες;
Α: Ναι, διπλό ή άσσο;
Κ: Όχι, όχι, τη σέντρα ρε να πάρουμε τη σέντρα.
Α: Και το χει αυτό;
Κ: Το χει, τώρα το βλέπω μέσα το χει.
Α: Ναι.
Κ: Και επειδή το 'χω παρατηρήσει, το χει καμιά ώρα πριν το...
Α: Ναι αλλά μήπως όταν αρχίζει το βγάζει έξω ρε παιδί μου;
Κ: Όχι δεν το βγάζει. Και το 'χω δει εγώ και ένα τέταρτο πριν.
Λ: Στη Betfair; Στα ασιατικά;
Κ: Στο ασιατικό, ναι
Α: Ποιος θα κάνει τη σέντρα;
Κ: Ναι.
Α: Α, το χει, δεν το χω δει αυτό, σοβαρά;
Κ: Το χω τώρα εδώ, Kick off.
Α: Άντε ρε, πόσο;
Κ: Το 'χει 1.90.
Α: Πώς θα ξέρουμε;
Κ: Αυτό, λέω, ότι θα πάρω εγώ τον Έντι ένα τηλέφωνο, τον πήρα τηλέφωνο ήδη, το 'χουνε πει δηλαδή, να πάει να πιάσει τον Τέβες και να του πει το και το ότι άσε μας να πάρουμε τη σέντρα, Ή εμείς ή αυτοί ρε παιδί μου.
Α: Αφού θα το γυρίσουν όμως
Κ: Ε;
Α: Αυτό πάτε θα το μάθετε, πόση ώρα πριν;
Κ: θα το γυρίσουνε, ότι θα το γυρίσουνε, θα το γυρίσουνε, αλλά θα... θα του πουν ας πούμε ξέρεις, εγώ θέλω το γήπεδο εσύ βάλε τη σέντρα ας πούμε.
Α: Ναι.
Κ: Ανάλογα με το τι θα χουμε πει. Κατάλαβες;"
 Πηγή : http://www.sport24.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου