Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

Μουσλίμοβιτς: "Ο ΠΑΟΚ είναι το σπίτι μου"

Ο Ζλάταν Μουσλίμοβιτς ήταν φανερά συγκινημένος αφού έπαιξε το τελευταίο ματς με τον "Δικέφαλο του Βορρά" ενώ μίλησε για το τέλος της συνεργασίας του με τον ΠΑΟΚ και στάθηκε ιδιαίτερα και στον κόσμο του.
Φανερά συγκινημένος μίλησε ο Ζλάταν Μουσλίμοβιτς στη "Νova". Ο Βόσνιος κόμπιασε πολλές φορές και σε ερώτηση για το αν ο πανηγυρισμός του σήμαινε πως θα αποχωρήσει από τον ΠΑΟΚ είπε: "Νομίζω ότι έτσι είναι. Μπορεί να μην το πιστεύω αλλά έτσι είναι".
Για τα συναισθήματα του κατά το... ταξίδι των τριών ετών που φόρεσε την φανέλα του ΠΑΟΚ τόνισε: "Τα συναισθήματα είναι δύσκολα. Ήταν ένα μεγάλο ταξίδι με σημαντικές στιγμές. Δεν πίστευα ότι θα είχαμε αυτή την εξέλιξη. Δεν μπορώ να συνειδητοποιήσω αυτό που έχει γίνει με το κόσμο".

Όσο για τις στιγμές που ξεχωρίζει: "Βίωσα μεγάλες στιγμές στην Κωνσταντινούπολη στο παιχνίδι με την Φενέρ. Ο κόσμος με έκανε να νιώσω πως είμαι ένας από αυτούς", είπε ο "Μούσλι" που επισήμανε πως θα είναι πάντα ένας στρατιώτης του ΠΑΟΚ.

"Εδώ είναι το σπίτι μου. Όπου κι αν πάω έτσι θα το θεωρώ. Θα μπορούσα να προσφέρω περισσότερα αν δεν έκανα τρεις εγχειρήσεις. Αυτή όμως είναι η ζωή. Όποτε και αν με φωνάξουν εγώ θα είμαι εδώ".

Κρέσιτς: "Καλή χρόνια για μας, αλλά..."

Σύμφωνα με τον Ντάριο Κρέσιτς η φετινή σεζόν άφησε ευχάριστες αναμνήσεις στον ΠΑΟΚ, με τον Κροάτη πορτιέρο να την χαρακτηρίζει πετυχημένη.

"Ηταν μια πετυχημένη χρονιά, παίξαμε καλά παιχνίδια αλλά τερματίσαμε δυστυχώς δεύτεροι στα πλέι οφ", δήλωσε ο τερματοφύλακας του ΠΑΟΚ, ο οποίος αναφερόμενος στην νίκη της Τετάρτης (25/5) απέναντι στον Ολυμπιακό Βόλου τόνισε:

"Αποδείξαμε με αυτή την νίκη τι μπορούμε να κάνουμε και δείξαμε πως μπορούμε να κάνουμε σχεδόν τα πάντα με οποιονδήποτε αντίπαλο μέσα στην έδρα μας".

Βιεϊρίνια: "Έχω πολλές προτάσεις"

"Χαίρομαι για το βραβείο του MVP. Με τη βοήθεια του προπονητή και των συμπαικτών μου βγήκα ο καλύτερος παίκτης, σίγουρα αποτελεί μεγάλη τιμή", είπε ο 25άχρονος μεσοεπιθετικός και συνέχισε:

"Είμαι χαρούμενος που ακούω ότι με θέλουν πολλές ομάδες από την Ευρώπη. Έχω συμβόλαιο με τον ΠΑΟΚ και το σημαντικό αυτή τη στιγμή είναι να ξεκουραστώ".

Σαλπιγγίδης: "Ούτε καλή, ούτε κακή η χρονιά"

"Χάσαμε τα δύο παιχνίδια στην Αθήνα, αυτά μας στοίχισαν πολύ. Βέβαια, έπαιξε ρόλο και η διαφορά στην βαθμολογία που υπήρχε εξ' αρχής".

Ακόμη πρόσθεσε πως: "Την χρονιά γενικότερα δεν την θεωρώ ούτε επιτυχημένη, ούτε αποτυχημένη. Πήγαμε καλά στην Ευρώπη, στο Κύπελλο φτάσαμε ως την πηγή αλλά δεν καταφέραμε και στα πλέι οφ προσπαθήσαμε".

Όσον αφορά το πανό που αναρτήθηκε στην Θύρα 4 και έγραφε "Να πας σε αυτούς που χειροκροτάς", εννοώντας τους οπαδούς του Παναθηναϊκού, είπε: "Δεν με επηρέασε το καθόλου".
Πηγή : http://www.sport24.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου