Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

Μου ζήτησαν 500 χιλ.ευρώ για το μάτς !

Την ερχόμενη Τρίτη θα ξεκινήσουν οι κλήσεις των υπόλοιπων 68 εμπλεκομένων στο σκάνδαλο "stimena" από τον ανακριτή Γιώργο Κασίμη. Λάμπρος Σκόρδας: "Μου ζήτησαν χρήματα για να κερδίσουμε".

Την επόμενη εβδομάδα αναμένεται να ξεκινήσει ο δεύτερος κύκλος του σκανδάλου με τα στημένα που θα περιλαμβάνει τις καταθέσεις των 68 που βρίσκονται στη λίστα με τους κατηγορούμενους.

Οι κατηγορίες οι οποίες αντιμετωπίζουν έχουν να κάνουν με απλά συνεργεία σε εγκληματική οργάνωση, απάτη, νομιμοποίηση εσόδων προς παράνομη δραστηριότητα, δωροληψία για αλλοίωση αποτελέσματος σε αγώνα.
Παράλληλα με τις καταθέσεις θα ξεκινήσει και η μελέτη της δικογραφίας από την αθλητική δικαιοσύνη, που θα κληθεί να πάρει σημαντικές αποφάσεις για τις ομάδες και τα φυσικά πρόσωπα που εμπλέκονται.

Να θυμίσουμε πως είναι πιθανό το ενδεχόμενο να δούμε ομάδες να υποβιβάζονται στην ακριβώς από κάτω κατηγορία, συγκεκριμένα πρόσωπα να μην έχουν δικαίωμα ενασχόλησης με τις ομάδες και άλλα.

Σκόρδας:"Μου ζήτησαν χρήματα για να κερδίσουμε"

Ο Λάμπρος Σκόρδας μίλησε σε τηλεοπτική εκπομπή και αποκάλυψε πως στο παιχνίδι Χαϊδάρι - Άρης το 2006 του ζητήθηκε το ποσό των 500.000 ευρώ έτσι ώστε να κερδίσει εύκολα η ομάδα του.

"Πριν από τον αγώνα μου ζήτησαν 500.000 ευρώ από το Χαϊδάρι για να μας δώσουν το παιχνίδι. Εγώ φυσικά και αρνήθηκα. Γνωρίζω επίσης παιχνίδι όπου ο πρόεδρος μίας ομάδας μπήκε στα αποδυτήρια και είπε πως θέλει Χ ημίχρονο και διπλό τελικό. Πρόλαβαν και οι παίκτες να το παίξουν και πληρώθηκαν μετά από καιρό".
Πηγή : http://www.sport24.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου