Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

Αγγλία ή Γαλλία προανήγγειλε ο Γκοβού

Την μετακίνησή του στην Γαλλία ή την Αγλλία προανήγγειλε ο Σίντνεϊ Γικοβού που παραχώρησε συνέντευξη στην επίσημη ιστοσελίδα της Λιόν με αφορμή την αυτοβιογραφία του. "Δεν είναι απίθανο να γυρίσω στην Γαλλία" τόνισε και αναφέρθηκε πως έχει ακόμα συμβόλαιο με το "τριφύλλι" στο οποίο θα δώσει το παρών στην "πρώτη".

Με αφορμή την παρουσία της αυτοβιογραφίας του ο Σίντνεϊ Γκοβού παραχώρησε συνέντευξη στην επίσημη ιστοσελίδα της Λιόν μιλώντας για το παρών και το μέλλον του.

Ο Γάλλος μεσοεπιθετικός του Παναθηναϊκού με χιουμοριστικό τρόπο προανήγγειλε πως σκέφτεται να επιστρέψει στην Γαλλία ενώ τόνισε πως έχει πρόταση και από την Αγγλία (Σουόνσι).
Παρόλα αυτά τόνισε πως έχει συμβόλαιο ακόμα με τον Παναθηναϊκό για ένα χρόνο και πως θα δώσει το παρών στην "πρώτη" της προετοιμασίας για να μιλήσει και για το μέλλον του.

Ο Σίντνεϊ Γκοβού υποστήριξε χαρακτηριστά:

- Πως σου ήρθε η ιδέα να εκδόσεις το βιβλίο σου;

"Το πρότζεκτ ήταν μία ιδέα του Έντουαρντ Τζέι και του εκδότη Γιάκομπ Ντουβερνέ. Δεν σας αρνούμαι ότι στην αρχή δεν ήμουν πολύ ζεστός με μία τέτοια ιδέα. Στη συνέχεια όμως κατάφεραν να με πείσουν. Έτσι αποφασίσαμε να γράψω για κάποιες ιστορίες που δεν είχαν δει το φως της δημοσιότητας. Στην Λιόν πέρασα την καλύτερη περίοδο της ζωής μου. Ότι έμαθα από το ποδόσφαιρο το έμαθα στην Λιόν και η ομάδα με επηρέασε και σαν άνθρωπο".

- Ήταν δύσκολο να γυρίσεις σελίδα στην καριέρα σου;

"Το έκανα χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. Μετά από 13 χρόνια σκέφτηκα ότι ήρθε η ώρα να αλλάξω παραστάσεις. Στην Ελλάδα δεν είναι πάντα όλα όμορφα, αλλά εγώ θα κρατήσω τις ευχάριστες στιγμές στην μνήμη μου. Απλά ήθελα να ανακαλύψω μία νέα κουλτούρα και μία νέα χώρα".

- Παρακολουθείς τη Λιόν όσο λείπεις στην Ελλάδα;

"Ναι πάντα μαθαίνω για τα αποτελέσματά της. Όλη μου τη ζωή την πέρασα στην Λιόν. Αγαπάω την ομάδα και νομίζω ότι αυτό είναι ξεκάθαρο".

- Υπάρχουν φήμες για επιστροφή στου στην Γαλλία και την Εβίαν. Ισχύουν;

"Δεν είναι απίθανο να γυρίσω στην Γαλλία. Εχω έναν ακόμη χρόνο συμβόλαιο με τον Παναθηναϊκό συν οψιόν για έναν ακόμη. Θα μάθω τι θα γίνει στην Ελλάδα όταν επιστρέψουμε για την προετοιμασία στις 30 Ιουνίου, από εκεί και πέρα όλα είναι πιθανά γνωρίζοντας ότι μπορώ να φύγω σαν ελεύθερος από τον Παναθηναϊκό.

Ακόμα έχω την ευκαιρία να ταξιδέψω και να παίξω είτε στην Γαλλία είτε στη Αγγλία. Θα μελετήσω προσεχτικά κάθε πρόταση πάρω την απόφαση μου. Ισως να επιστρέψω στην Λιόν (γέλια), αυτό ακούγετε μπερδεμένο".
Πηγή : http://www.sport24.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου