Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

Ο Αλέξης Νικολακόπουλος αποκαλύπτεται στην ΣΤΡΟΓΓΥΛΗ ΘΕΑ

Οι περισσότεροι ειδικοί σε θέματα αθλητισμού πιστεύουν ότι αυτό που στην ουσία κάνει έναν πρωταθλητή να ξεχωρίζει από όλους τους υπόλοιπους  κοινούς θνητούς είναι το γενετικό υπόβαθρο. Μια θεωρία που ταιριάζει γάντι στον Αλέξη Νικολακόπουλο.
Ο εικοσιπεντάχρονος αθλητής του ΜΜΑ(Mixed Martial Arts) είχε το μικρόβιο του αθλητισμού από μικρός. Μάλιστα στην ηλικία των τεσσάρων ήταν συνέχεια μέσα σε μια πισίνα. Στην συνέχεια ξεκίνησε τις πολεμικές τέχνες και πιο συγκεκριμένα το Brazilian Jiu Jitsu και κάπου εκεί άρχισε να κάνει αισθητή την παρουσία του. Με παραπάνω από 30 αγώνες στο ενεργητικό του και με μετάλλια που δύσκολα πλέον χωρούσαν στο λαιμό του αποφάσισε να κάνει το μεγάλο βήμα για τον κόσμο του ΜΜΑ και πιο συγκεκριμένα στο GFC 2. Το ντεμπούτο του βγαλμένο από χολιγουντιανή ταινία που σε συνδυασμό με τα προβλήματα της τελευταίας στιγμής αρκετοί θα θεωρούσαν ότι ο Αλέξης κατέκτησε επάξια το χρυσό αγαλματίδιο του καλύτερου πρωτοεμφανιζόμενου αθλητή. Κύρια χαρακτηριστικά του η ολύμπια ψυχραιμία και η τρομαχτική του αυτοσυγκέντρωση. Που όπως δηλώνει και ο ίδιος πηγάζουν από το δέσιμο που έχει με τα αδέλφια του.
Καλησπέρα Αλέξη και συγχαρητήρια για την μεγάλη σου νίκη στο GFC 2. Απ ότι όλοι μας είδαμε τελευταία στιγμή άλλαξε ο αντίπαλος σου. Πότε το έμαθες εσύ αυτό και πόσο καταστροφικό ήταν για την προετοιμασία σου?
Καλησπέρα Αργύρη και ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Την αλλαγή την έμαθα βασικά μια βδομάδα πριν τον αγώνα μου και πάνω σε μια κουβέντα που είχα με τρίτους. Από την μια αυτό με άγχωσε γιατί δεν προλάβαινα να φτιάξω ένα πλάνο για το πώς έπρεπε να τον αντιμετωπίσω. Από την άλλη όμως το γεγονός ότι δεν είχα μια γενική εικόνα για να σκέφτομαι μου αφαίρεσε όλο μου το άνχος και μου έδωσε ώθηση για να προπονηθώ ακόμα καλύτερα βασιζόμενος στις δικές μου ικανότητες και οχι στις αδυναμίες του αντιπάλου.
Ήσουν ικανοποιημένος από την προπόνηση που έκανες;
  Λόγο τραυματισμών που μου προέκυψαν το τελευταίο δίμηνο αναγκάστηκα να κάνω μεγάλες παύσεις μέχρι και τις τελευταίες δυο βδομάδες. Με αποτέλεσμα οι προπονήσεις μου να έχουν μειωθεί αρκετά. Το θέμα είναι πως κατάφερα στο διάστημα της μιας βδομάδας να μπω και πάλι σε φουλ ρυθμούς προπονήσεων. Σίγουρα όμως εάν δεν είχα τραυματισμούς θα είχα προετοιμαστεί καλύτερα. Αλλά εντάξει κάνουμε ότι μπορούμε, όλα είναι μέσα στο πρόγραμμα.

Και προβλήματα τραυματισμών και αλλαγή αντιπάλου. Πόσο εύκολη ήταν η παρθενική σου νίκη στο GFC 2 ;   
Γενικά το να παίζεις στο ΜΜΑ δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα. Ειδικά όταν μπαίνεις μέσα στο κλουβί σου φαίνεται ένα βουνό αλλά τελικά αποδεικνύεται ότι είτε ΜΜΑ είναι είτε BJJ είτε Kick-Boxing ο αγώνας μπορεί ναι είναι  εύκολος και δύσκολος.
Και μόνο από αυτό που είπες φαίνεται πως οι 3 μεγάλοι προπονητές που είχες στο πλευρό σου έχουν κάνει καταπληκτική δουλειά. Πιστεύεις ότι κάποιος από αυτούς βοήθησε λίγο περισσότερο;
Σίγουρα πολύ μεγάλο ρόλο για την όλη μου προετοιμασία έπαιξε ο Τόνυ Χριστοδούλου. Όχι ότι ο David Δημόπουλος και ο Βασίλης Οικονόμου δεν έκαναν καταπληκτική δουλειά, απλώς ο Τόνυ με έκανε να δω τα πράγματα από μια διαφορετική πλευρά. Ήταν αυτός που με τράβαγε με το ζόρι στην προπόνηση τον πρώτο καιρό όταν εγώ έβλεπα πως εντάξει μωρέ πάμε να παίξουμε έναν ακόμα αγώνα. Αυτός προσπαθούσε να με κάνει να καταλάβω πως είναι λίγο πιο σοβαρό αυτή την φορά. Και όταν με έκανε να το καταλάβω τότε είδα όλες μου τις προπονήσεις να αποκτούν άλλο νόημα. Βέβαια όλες μου οι προπονήσεις ήταν το ίδιο. Στο BJJ προπονούμε περισσότερο καιρό , στην πυγμαχία λιγότερο και ήξερα πως είχα ένα πλεονέκτημα στο έδαφος. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν θα μπορούσα και στο όρθιο. Από εκεί και πέρα όλα ήρθαν αρμονικά , ευτυχώς.

Ο Χριστοδούλου ήταν αυτός που σε έκανε να δεις τα πράγματα με διαφορετικό μάτι και ο David ήταν αυτός που σου φώναζε κατά την διάρκεια του αγώνα το τι έπρεπε να κάνεις. Τον άκουγες καθόλου η είχες μια δική σου στρατηγική;
Πάντα πριν από κάθε παιχνίδι αλλά και καθόλη την διάρκεια του έχω δικιά μου στρατηγική. Και αυτό διότι την ώρα του αγώνα τυχαίνει μαζί με τον προπονητή να φωνάζουν όλοι μαζί. Όπως καταλαβαίνεις εάν δεν έχεις στρατηγική πριν μπεις μέσα και περιμένεις να ακούσεις εκείνη την στιγμή το τι πρέπει να κάνεις τότε το έχεις χάσει.  Από εκεί και πέρα όμως πάντα είχα το νου μου στον David για το τι θα πει και τι θα κάνει. Γιατί ξέρει πολύ καλά τι να σου πει όταν το μυαλό σου έχει κολλήσει.

Η οικογένεια σου ήταν δίπλα σου συνέχεια. Πόσο σημαντικό ήταν αυτό?

Για μένα τα αδέλφια μου ήταν πολύ σημαντικός παράγοντας  στην προετοιμασία μου τόσο ψυχολογικά όσο και σωματικά όλο αυτό τον καιρό . Για αυτό τους ήθελα δίπλα μου και μέσα στα αποδυτήρια , στην προθέρμανση μου τους είχα να με ζορίζουν, ίσως και περισσότερο από όσο έπρεπε  μερικές φορές. Όταν εγώ είμαι έτοιμος να τα παρατήσω αυτοί είναι που με ζορίζουν και μου δίνουν την δύναμη να συνεχίσω. Με ενθαρρύνουν πάντα και με στηρίζουν συνέχεια και αυτό βοηθάει συνέχεια. Ειδικά εκείνη την ώρα στο αγώνα χρειάζεσαι άτομα τα οποία θα σου υπενθυμίζουν ότι είσαι καλός και ότι αντέχεις. Και τα αδέλφια μου είναι τα κατάλληλα άτομα για αυτό το πράγμα.

Η Alliance στο ντεμπούτο της στην συγκεκριμένη διοργάνωση είχε 3στα 3. Πόσο μεγάλο επίτευγμα είναι αυτό;

Επειδή ήταν η πρώτη μας εμφάνιση στην διοργάνωση του GFC είναι πολύ σημαντικό. Επίσης το γεγονός ότι και οι 3 νίκες συνδυάστηκαν με υποταγή δείχνει  κατευθείαν την δουλειά που κάνει η Alliance άμεσα. Προπονούμαστε στο BJJ που ειδικεύεται στην μάχη με πιασίματα, πνιγμούς ,σπασίματα και κάναμε ακριβώς  το ίδιο πράγμα και οι 3 μας και εγω και ο Eddie και ο Τονυ. Αυτό δείχνει άμεσα την καλή προπόνηση που γίνεται στην σχολή μας και αφήνει πολλά αισιόδοξα μηνύματα για το μέλλον .

Πιστεύεις πως η Ελλάδα έχει τις κατάλληλες εγκαταστάσεις για να βοηθήσει όλους αυτούς που θέλουν να ασχοληθούν με το άθλημα;

Βλέπεις αθλητές που έχουν καταφέρει πολλά πράγματα σε πολύ μικρή ηλικία αυτό δεν γίνεται χωρίς σωστές προπονήσεις. Και αυτές δεν γίνονται στο σπίτι σου αλλά σε κατάλληλα διαμορφωμένες  εγκαταστάσεις. Βέβαια τώρα που το ΜΜΑ μπήκε δυνατά στην καθημερινότητα της Ελλάδας σίγουρα θα γίνουν ακόμα καλύτερες.

Πως βλέπεις το μέλλον του Αλέξη μετά το GFC;

Μετά από τέτοιο αγώνα που χωρίς να θέλω να υπερβάλω ήταν ικανοποιητικός , ήταν μια καλή νίκη. Αυτό που βλέπω είναι πολύ δουλεία , σκληρή προπόνηση και αρκετοί σκληροί αγώνες. Βλέπω πως θα προχωρήσουμε δυνατά και σταθερά όλοι μαζί με την Alliance , τον Τόνυ , τον Οικονόμου και την FIGHT Academy  που σας στόχο θα έχει την συμμετοχή μου σε όλο και περισσότερους αγώνες που θα μου φτιάξουν καλά στατιστικά.  Και ασφαλώς το ταβάνι μου είναι ο ουρανός.

Πως είναι ο Αλέξης μακριά από τα ρινγκ;

Δυστυχώς προπόνηση και ύπνος. (ΓΕΛΙΑ) Τον τελευταίο καιρό έκανα πολλές προπονήσεις που δεν μου άφηναν χρόνο για  διασκέδαση. Με αποτέλεσμα τον ελεύθερο μου χρόνο να επιλέγω να ξεκουράζομαι για να μπορέσω να ανταπεξέλθω στην δύσκολη συνέχεια. Το ξέρω πως ακούγεται δύσκολο και βάναυσο αλλά εάν θες να φτάσεις ψηλά πρέπει να κάνεις και θυσίες. Άλλωστε αυτό είναι που ξεχωρίζει τους απλούς αθλητές από τους επαγγελματίες .

Σε ευχαριστώ Αλέξη για τον χρόνο σου και σου εύχομαι ακόμα μεγαλύτερες επιτυχίες!

Ευχαριστώ …


Είχα διαβάσει κάπου μια δήλωση του Carl Foster από το πανεπιστήμιο του Winsconsin που έλεγε ‘’Υπάρχουν τόσοι άνθρωποι εκεί έξω και δεν ξέρουν τι μπορούν να κάνουν’’ και με είχε βρει απόλυτα σύμφωνο, μέχρι που γνώρισα τον Αλέξη … 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου