Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

Κάλλιο αργά παρά ποτέ.

Την ποδοσφαιρική στέγη που έψαχνε βρήκε ο Ρομπέρτ Πιρές. Ο 37χρόνος υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας με την Άστον Βίλα μέχρι το τέλος της σεζόν.  Ο διεθνής γάλλος προπονούταν με την παλιά του ομάδα , την Άρσεναλ , εδώ και δύο μήνες και πλέον είναι έτοιμος να ενσωματωθεί με την νέα του ομάδα.
"Δεν έχω κανένα πρόβλημα να παίξω την Κυριακή. Προπονούμαι με την Άρσεναλ εδώ και δύο μήνες και είμαι χαρούμενος και σε καλή φόρμα. Ελπίζω να είμαι μέρος της αποστολής για τον αγώνα με τη Μπλάκμπερν", μίλησα με τον Ζεράρ το σαββατοκύριακο. Όπως κι εγώ είναι πολύ χαρούμενος γιατί με χρειάζεται και τον χρειάζομαι. Δεν βλέπω την ώρα να παίξω και να φορέσω τη νέα μου φανέλα. Είμαι ενθουσιασμένος. Είμαι πολύ χαρούμενος που έρχομαι στην Αστον Βίλα γιατί είναι μία μεγάλη ομάδα στην Αγγλία. Αυτή η μεταγραφή είναι μία νέα ευκαιρία και πρόκληση για μένα. Ανυπομονώ να ξεκινήσω"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου