Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

Πουλάει στον κόσμο με 3 εκ. ευρώ ο Κούγιας!

Η ανακοίνωση του Αλέξη Κούγια, με την οποία ξεκαθαρίζει πως θα κρατήσει το 22% και θα το παραχωρήσει στον γιό του, όταν αυτός ενηλικιωθεί, είναι η ακόλουθη: 

Πληροφορήθηκα την ανακοίνωση της ερασιτεχνικής Παναχαϊκής και κάνω την εξής δεσμευτική δήλωση:
Αποφάσισα να πουλήσω το 68% των μετοχών που διαθέτω στον λαό της Παναχαϊκής ώστε εφόσον το επιθυμούν, η ΠΑΕ Παναχαϊκή γίνει ποδοσφαιρική εταιρία λαϊκής βάσης.

Με το ποσοστό αυτό ο λαός της Παναχαϊκής θα μπορεί να αποφασίσει ποιο θα είναι το μετοχικό κεφάλαιο αλλά κυρίως ποιοι θα την διοικούν.
Σύμφωνα με τον νόμο των ανώνυμων εταιριών ο λαός της Παναχαϊκής με αυτό το ποσοστό είναι ο απόλυτος ιδιοκτήτης.
Το ποσό με το οποίο πωλώ το ποσοστό αυτό είναι της τάξεως των 3.000.000 ευρώ.
Δηλαδή χάνω από τα χρήματα που διέθεσα για την ΠΑΕ Παναχαϊκή, σε διάστημα 2 ετών, 2.500.000 ευρώ.
Κρατώ το 22% το οποίο θα μεταβιβαστεί στον γιο μου Χρήστο Κούγια μόλις ενηλικιωθεί, γιατί θέλω να παραμείνει η οικογένεια μου, είτε είμαι στην ζωή είτε δεν υπάρχω, μέλος της οικογένειας της Παναχαϊκής.
Το αν θα είμαι μέλος της διοικήσεως της Παναχαϊκής ή μέτοχος της, θα το αποφασίζει μόλις γίνει ιδιοκτήτης του 68% των μετοχών ο λαός της Παναχαϊκής και μόνο αυτός.
Δεσμεύομαι να συμμετάσχω στις αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου και να καταβάλω χρήματα ανάλογα με το ποσοστό μου παρότι δεν θα είμαι πια ιδιοκτήτης της ΠΑΕ Παναχαϊκή.
Μόλις αγοραστεί το 68% , θα είμαι και εγώ ένας απλός οπαδός της ΠΑΕ Παναχαϊκή.
Η προθεσμία που δίνω για να ισχύει αυτή η δέσμευση ξεκινάει από αύριο το πρωί μέχρι και 31 Μαΐου 2011 και ισχύει είτε η ομάδα βρίσκεται στην Β’ Εθνική, είτε παραμείνει στην Γ ΄ Εθνική.
Μέχρι τότε τόσο εγώ, όσο και οι συνεργάτες μου, θα κάνουμε τα πάντα για να ανέβει η Παναχαϊκή στην Β’ Εθνική και είμαστε βέβαιοι πως θα τα καταφέρουμε.
Ζητώ όμως ο κόσμος της Παναχαϊκής και της Αχαΐας να γυρίσει στο γήπεδο και να γίνει ο δωδέκατος παίκτης για να έχουν όλοι συμμετοχή σε αυτή την άνοδο.
Εύχομαι αυτή η δεσμευτική προσφορά να αξιοποιηθεί από όλους και να πάψει επιτέλους η ύπαρξη εσωστρεφειών και εκμετάλλευσης της διχόνοιας από τους επιτήδειους.
Πηγή: Mikriliga.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου