Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

Ζαϊρί: "Κοιτάω αλλού, κοιτάω παντού"

Για το συμβόλαιό του με τον Ολυμπιακό μίλησε ο Ζαουάντ Ζαϊρί, με τον Μαροκινό να τονίζει ότι παραμένει ανοιχτό το ενδεχόμενο της παραμονής του στους Πρωταθλητές Ελλάδας.Πέρα από το συμβόλαιό του με τους ερυθρόλευκους, ο διεθνής ακραίος μέσος αναφέρθηκε στην κατάκτηση του πρωταθλήματος και την προβολή που έχει το ελληνικό πρωτάθλημα, αλλά και στο ενδεχόμενο να μετακομίσει στην Ligue 1.
"Ζαουάντ Ζαϊρί, η κατάκτηση του πρωταθλήματος με τον Ολυμπιακό δεν έκανε μεγάλη αίσθηση..."

Πρωταθλήματα σαν κι αυτό δεν είναι πολύ γνωστά εδώ στη Γαλλία. Τα ξεχνάμε λίγο. Στην Ελλάδα ωστόσο είναι σπουδαίο. Από τότε που πήγα εκεί, έχω μόνο ευχάριστες αναμνήσεις. Πραγματικά απόλαυσα το ποδόσφαιρο, ειδικά στον Ολυμπιακό. Με αυτή την ομάδα είχα την ευκαιρία να παίξω στα νοκ άουτ του Τσάμπιονς Λιγκ και φέτος κατέκτησα το πρωτάθλημα.

Θα συνεχίσεις την καριέρα σου στον Ολυμπιακό;

Δεν έχω συμβόλαιο (σ.σ. εκπνέει) και μέχρι τώρα δεν έχω συζητήσει με κάποιον από την διοίκηση. Αν μου πουν να συνεχίσω θα δούμε. Προς το παρόν κοιτάω άλλού, κοιτάω παντού.

Και στην League 1;

Ναι. Αν προκύψει κάποια ενδιαφέρουσα πρόταση γιατί όχι; Αυτό που είναι βέβαιο είναι ότι είμαι μόλις 29 ετών. Έχω μπροστά μου καλά χρόνια μπάλας"
Πηγή : http://www.sport24.gr/ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου