Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

Σισέ: "Δεν εμφανίστηκα με γόβες και μπικίνι"

Στην περίφημη εμφάνιση τη βραδιά απονομής των βραβείων για τους "Άντρες της Χρονιάς" μίλησε ο Τζιμπρίλ Σισέ σε μια διαφορετική συνέντευξη σε μηνιαίο περιοδικό. Ο Γάλλος επιθετικός τόνισε πως στην Αφρική οι άντρες δεν ντύνονται με κουστούμια, η πατρίδα του είναι η οικογένειά του και θα σταματήσει την μπάλα όταν του το επιβάλει το σώμα του.
Η σχέση του με την μόδα σαφώς και είναι διαφορετική από την καθημερινότητα. Ο Τζιμπρίλ Σισέ δεν διστάζει να το δείχνει αυτό σε κάθε του εμφάνιση με αποκορύφωμα το εκκεντρικό του ντύσιμο τη βραδιά απονομής των βραβείων για τους "Άντρες της Χρονιάς".

Ο Γάλλος επιθετικός αναφερόμενος σ' αυτό το περιστατικό αλλά και την lifestyle ζωή του έδωσε μια διαφορετική συνέντευξη στο μηνιαίο περιοδικό μόδας "Vogue".
"Πιστεύω πως είναι κάτι έμφυτο. Δεν ανέπτυξα επιτηδευμένα κάποιο προσωπικό στιλ, επειδή έγινα διάσημος. Από παιδί έπαιρνα τα ρούχα των μεγαλύτερων αδελφών μου και έκανα τους δικούς μου συνδυασμούς"  είπε αρχικά ο Γάλλος επιθετικός του Παναθηναϊκού.

Για την εμφάνιση του με τη φούστα στα βραβεία "Αντρες της Χρονιάς" ο 29χρονος φορ τόνισε: "Το ίδιο έκανα και σε μία αντίστοιχη εκδήλωση στη Γαλλία, αλλά εκεί με γνώριζαν και δεν τους έκανε εντύπωση.

Μην ξεχνάς ότι είμαι από την Αφρική, κι εκεί οι άντρες δεν ντύνονται με κοστούμια. Δεν εμφανίστηκα με γόβες και μπικίνι. Και οι Σκωτσέζοι φορούν κιλτ... αμφισβητείται ο ανδρισμός τους;"

Η αγάπη του και η αφοσίωση για το ποδόσφαιρο μεγάλη σε βαθμό που ούτε δύο μεγάλοι τραυματισμοί να μην του σταματήσουν τον δρόμο για μια σπουδαία καριέρα. "Το ποδόσφαιρο με έκανε αυτό που είμαι σήμερα και θα σταματήσω μόνο όταν μου το επιβάλλει το σώμα μου" είπε ο Σισέ και συμπλήρωσε:

Είμαι Γάλλος, Αφρικανός και η γυναίκα μου Ουαλλή. Τα παιδιά μου μιλούν αγγλικά και γαλλικά. Αλλά για μένα πατρίδα είναι η οικογένεια μου. Δεν έχω την ανάγκη να ριζώσω κάπου".
Πηγή : http://www.sport24.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου